Sayfalar

21 Haziran 2016 Salı

Bioderma Temizleme Jeli ve Gözenek Sıkılaştırıcı Kremi

Merhabalar,

   
    Yaklaşık 2 ay önce Bioderma’dan bir kargo almıştım ve tamamen kullanmadan, yazmak için yazmak istemedim. Bioderma Sebium Gel moussant temizleme jelini görünce çok mutlu oldum tam da ihtiyacım olan üründü. 
    
      
     Yağlı ve karma ciltler için, sivilce sorunu olan ciltlerimiz için  bulunmaz nimet! Yoğun bir sivilce döneminden geçtim yanağımın belirli bir kısmında sürekli tekrarlayan sivilceler vardı, kabus gibi. Doktor tavsiyesi ile losyon, sabun birçok şey kullandım ama hep geçici çözümlerdi.  
  
   Kullandığım sabun cildimi tamamen kurutmuştu ama Bioderma’da öyle bir sorunla karşılamadım. Yaptırdığım cilt analizinde, Bioderma kadar etkili bir jel kullanıyorsan asla bırakma demişti.  Bende kullandığım sivilce ilaçlarını bıraktım ve sadece Bioderma ile devam etmeye karar verdim.
  
    Bu tarz ürünleri günde 2 kez kullanmayı doğru bulmuyorum ben, cilt ile dengelemek gerekiyor yoksa cildinizin kuruması çok normal. Ben sadece  geceleri yatmadan önce yıkıyorum, nemlendiricimi sürüyorum  tamamdır. Yıkarken Watsons’tan aldığım yüz temizleme pedini kullanıyorum. Hem daha pratik hem de daha temiz geliyor bana.




   Yani kızlar, ben ürünü çok sevdim ve bitirince büyük boyuna geçeceğim. Tester kullanmak çok mantıklı ürün hakkında bilgin oluyor, cilt ile bütünleşiyor mu görebiliyorsun ve Bioderma bu konuda oldukça bonkör. 

    Kutudan 5 taneden gözenek sıkılaştırıcı krem çıkmıştı ama ben onları makyaj altına baz olarak kullanıyorum, kusursuz bir görüntü oluşturmam da yardımcı oluyor. Gözenek sıkılaştırıcı olarak sevemedim, geçici çözüme değil de kalıcı çözümler oluşturacak bir kreme ihtiyacım var. Güzel bir krem bilen yorum bıraksın mutlaka, sevgiler :) 

3 yorum:

  1. Çokça övülen bir yıkama jeli. Bende merak ediyorum. Ellerine sağlık bilgilendirici bir yazı olmuş ;)

    YanıtlaSil
  2. Aydınlatıcı bir yazı olmuş bende deneyeceğim bu markanın ürünlerini takibe aldım sayfanızı bende sayfama beklerim sizleri :) http://muallimeolankiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil