Sayfalar

19 Haziran 2016 Pazar

7 Etkili BB Krem ve 5 Etkili Bb Göz Kremi

Merhabalar,
   
  Farmasi'nin  en meşhur ürünlerinden olan 7 etkili BB kremi  ve 5 etkili BB  göz kremini denemeye başlamıştım 1 ay önce ve yeterince deneyimledim diye düşünüyorum.  En merak ettiğim ürünlerden biriydi.

     
farmasi 5 etkili bb göz kremi
        7 Etkili BB Krem ve 5 Etkili Bb Göz Kremi        
      Bb kremi inceleyelim önce, 7 etki 1 kremden nasıl oluyor, peki bunlar neler?

         1.       Macademia özü ile gün boyu nem
         2.       Vitamin B3 ile doğal bir parlaklık
         3.       Yulaf özü ile besleyici ve onarıcı
         4.       SPF 15 ile güneş ışınlarının zararlı etkilerine karşı koruma
         5.       İpek protein ile ipeksi bir cilt
         6.       Kolajen ve Argan Yağı ile Canlandırıcı etki
         7.        Eşitlenmiş renk görünümü
7 etkili farmasi bb krem
Farmasi BB Krem

    Evet 7 etkisi bunlar, benim hoşuma gidenler birisi SPF 15 olması yazın kullandığım ürünlerde dikkat ettiklerimden birisi. Ürünün 2 tonu var, açıktan ortaya ve ortadan koyuya. Açıktan ortaya ilk kullandığımdı ve benim tenimle bütünleşemedi şu an ortadan koyuya kullanıyorum, buğday ve esmer tenler için ideal başta korkarak almıştım çok koyu olursa diye ama öyle değilmiş. Fondötenden daha çok tercih ediyorum BB kremi ve bu tam da istediğim gibi cildimde hiç yokmuş gibi görüntü oluşturuyor. 

  Gelelim 5 etkili BB göz kremine:

1.       Koyu halka görünümü kapatır
2.       Torba görünümünü azaltır
3.       İnce çizgi görünümünü azaltır
4.       Göz çevresinde aydınlık görünümünü azaltır
5.       Göz çevresini nemlendirir 

  Bendeki tonu ortadan koyuya, hayalet gibi dolaşma korkusu ile açıktan ortaya sipariş
etmedim. Ürün 2 ml. Bu tarz ürünlerde beklentilerim  çizgilere dolmaması, grimsi bir görüntü oluşturmaması.  Bir de yağlı bir cilde sahip olduğum için sivilce, parlama ve burun çevresinde pütürleşme sorunu oluşturmaması. İki üründe beklentimi karşıladı. Farmasi bitkisel olması ile zaten göze çarpan uygun fiyatlı ürünler.
  Sizlerde uygun fiyatlı bir ürün arayışında iseniz bakmalısınız, sevgiler. 

2 yorum:

  1. Bu ikiliyi ben de çok severek kullanmıştım.Elimdekiler biraz azalsın tekrar alacağım.:)

    YanıtlaSil