Sayfalar

19 Haziran 2016 Pazar

Harangvölgyi HydroCare Serum

Merhabalar,

    
    Bugün sizlere çok sevdiğim bir üründen bahsetmek istiyorum; Harangvölgyi HydroCare serum. Ben kullandığım ürünlerin içeriğine çok önem veriyorum, 20 yaşında cildimi yıpratmak ve zarar vermek istemiyorum. Ama pahalı her ürün çok güzel diye bir şey yok ucuz olan her üründe kötü değil. Araştırmak gerekiyor almadan, kullanmadan önce. 



lila kutu
Lila Kutu
          Çok tatlı bir kutu değil mi sizce de... 

          Öncelikle marka ve serum hakkında bilgi vermek istiyorum:
  -     Paraben ve sentetik koku içermez
  -     Antienflamatuar etkisi sayesinde hassas ve alerjik ciltler dahil tüm cilt tiplerine dahildir.
  -      Hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka.
  -      Yoğun bir nemlendiriciye sahip  ve yenileyici.


Harangvölgyi HydroCare Serum
Harangvölgyi HydroCare Serum




Köpüksü yapıda bir serum, 50 ml.  Derin kırışıklıkların hafiflemesini, ince çizgilerin yok olmasını vaat eden bir ürün. Gözenekler içinde oldukça etkili.

   
     Ben günde 1 kez kullanıyorum, dengeyi sağlayabilmek için. İlk kullandığım günün sabahında İzmir'e gittim ki sadece cildimde bu ürün vardı etkisini 24 saat gösterdi. Burun kenarlarım ne sürersem süreyim pütür pütür olurdu ve bb krem sürdüğümde görüntüden hiç hoşlanmazdım. Yumuşacık, parlak bir cilt oluşturdu resmen.  Gözeneklerim gözle görülür şekilde azaldı.
   
      Yüzümü Bioderma temizleme jeli ile yıkadıktan sonra sürüyorum biraz bekledikten sonra gece kreminizi de kullanabilirsiniz. Ben bu sıralar gündüzleri güneş kremim ile beraber kullanıyorum. Makyaj bazı olarak da oldukça güzel bir sonuç  veriyor.
     

   Bizde 2 tane var biri annem için diğeri benim için, bakımlı bir annenin kızı olmak kolay değil! Farkediyorum ki annemin yaptığı rutinler hayatımın bir parçası, bazıları ise o yaşa geldiğim de uygulanacaklar listemde yerini aldı. Bu tarz bir serum arayışındaysanız mutlaka bakın derim, sevgiler J



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder