Sayfalar

1 Temmuz 2016 Cuma

Cuiq Pureness Probiyotikli 3’lü El Bakım Seti

Merhaba kızlar,

   Bugün geçtiğimiz günlerde aldığım güzel bir kargodan bahsetmek istedim.  Cildimiz kadar ellerimize de  hepimiz çok önem veriyoruz, değil mi?  Cuiq Pureness Probiyotikli  3’lü el bakım setini çoğumuz duymuştur, bende deneyimledim ve hemen sizlerle paylaşmak istedim. Yanında bir de cilt nemi ölçme makinesi vardı. Sanırım gelebilecek en güzel 2 hediye. 


 

      Neyse, ben daha çok konuşmadan konuya geçeyim. Öncelikle, el bakım setindeki ürünleri inceleyelim;

   El Bakımı peeling jeli incir&vanilya:
-Probiyotik ve H vitamin ile zenginleştirilmiş içeriğiyle cilde doğal koruma sağlar.
-Hassas peeling yaparak cansız ölü derinin uzaklaştırılmasına yardımcı olur.
-Nemlendriem sağlar, ellerin yumuşak, canlı ve pürüzsüz görünmesini sağlar.

                                              

   Tırnak ve Tırnak Eti Bakım Yağı:
-Probiyotik ve keratin içerikli özel formülü ile tırnakların daha bakımlı görünmesine, doğal parlaklığını kazanmasına yardımcı olur.
-İçerdiği doğal yağlar yardımıyla, tırnak etlerinin yumuşatılarak daha kolay itilmesini sağlar.
-tırnakları besler ve korur.

   Yaşlanma Belirtilerine Karşı El Kremi, İncir&Vanilya:
-Probiyotik vitaminler ile cildi korur, etkili nemlendirme sağlar.
-Yaşlanma belirtilerine karşı savaşır, ellerinize bakım yapar ve ipeksi bir yumuşaklık kazandırır.
     Kullanım şekli:
-          Öncelikle ellerimizi ıslatıyoruz ve peeling jelini masaj yaparak uygulayıp, duruluyoruz. O andaki yumuşaklığı sizde hissedeceksiniz, jelin kokusuna da bayıldım.
-          Tırnak yağını da tırnak ve tırnak etlerimize uygulayarak yağın emilmesini sağlıyoruz. Kutudan çıkan tırnak itici çubuk ile tırnak etlerimizi itiyoruz ve son olarak el kremini sürüyoruz.

İşte bu kadar basit, evde tırnak bakımı yapmayan ben bile sevdim. Hatta bir ara baya moda girip “amaan, kuaföre gitmeye gerek yok artık kendim tırnaklarımla ilgilenirim” demeye başladım.

                             

  Nem ölçme cihazını da çok sevdim, alın bölgem, göz çevrem, avuç içleri hepsine bakabiliyorsunuz ve mevsimlere göre her bölgenin dereceleri yer alıyor. 

   Her iki üründe sevdiklerim arasında yer aldı bile, sevgiler. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder