Sayfalar

20 Temmuz 2017 Perşembe

Himalaya Ceviz Özlü Peeling

Merhabalar,

   
     Görkem Karman önerisi ile hayatımıza giren, deli gibi aradığımız Himalaya markasına ait Ceviz ölzü peeling bittiğine göre artık yorum yapabilirim :)

    5-6 ay hiçbir yerde bulamamıştım belki fazla, 2-3 ay önce Gratis'te dolaşırken bir baktım raf dolu, gözlerime inanamadım o heyecanla hepsini yıktım :D




 Gelelim yorumlarıma:

- İlk gün pamuk bir yüzüm oldu, ten rengime göre oldukça beyaz makyaj yapma gereği bile duymadım düşünün. Çok güzel bir etki bırakmıştı, e haliyle baya umutlandım ama maalesef. Sonrasında o etki geçti, sadece banyo sonrası elimde olan bir ürün olarak kaldı benim için. 

Siyah noktalar için çok övüldü, eee bir etkisi varmı, diye sorarsanız. Erkek arkadaşımda da kardeşimde de siyah nokta sorunu çok fazla ama bir etkisini göremedik. 


                                                       Himalaya ceviz özlü peeling


    Eğer bir ürününüz yoksa, banyo sonrası kullanmak isterseniz alabilirsiniz, benim cildim yağlı yüzü kurutmadı. Kokusu iğrenç diyorlar, koku hassasiyetim olmasına rağmen beni rahatsız etmedi. Siyah noktalar içinde bir etkisini görmedim. Ama bir daha alır mıyım, evet. Bu indirimde bir tane daha alacağım, çünkü görmüş olduğunuz gibi bitti. 

  İndirimli fiyatı, 8.90 tl :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder