Sayfalar

14 Temmuz 2017 Cuma

Sivilcelerimi Tesadüfen Nasıl Geçirdim?

Merhabalar :)
 
    Uzun zamandır, dm üzerinden çoğunuzun sorunuza verdiğim cevap, sivilcelerimden nasıl kurtuldum?

 
      Kalıcı olmasına adına buraya uzun uzun bırakıyorum :) Sadece belli bir bölge de sürekli tekrarlayan sivilcelere sahiptim. Mesela, yanağımın sağ tarafında sürekli çıkan büyük sivilceler, geçip tekrar çıkıyorlardı. Aslında sivilcelerimden de tesadüfen kurtuldum.

       Eve geldiğim bir hafta, pamuğumu unuttuğumu farkettim. Ve 2-3 hafta hiçbir şekilde kullanmadım, bir gün aynaya bakarken lekelerimin ve sivilcelerimin yok olduğunu gördüm. Araştırmaya başladım, pamuğun aslında daha çok yayılmasına sebep olduğunu öğrendim.


                                                 


         

Tesadüf oldu ama, o günden sonra pamuğu hayatımdan çıkarttı, böylelikle sivilceler de gitti. En çok gelen soru toniği nasıl uygulayacağız? Ben yüzüme gül suyu uyguluyorum, buzdolabında duran gül suyunu elime döküyorum ve yüzüme uyguluyorum.


  Yüzümü ne ile yıkıyorum peki? Makyajımı nasıl çıkartıyorum? Öncesinde yüzümü, Dalin ile yıkıyordum gözeneklerimi açtığını farkettim ve kullanmayı bıraktım. Makyajımı yağ ile çıkartıyorum, bir firmanın göndermiş olduğu set ile. Bittiğin de tekrardan Bioderma temizleme jelime döneceğim :)





                                                       


Burada sivilce ile ne kadar uğraştığımı, takıntılı olduğumu biliyorsunuz ve minicik bir şeyi hayatımdan çıkartarak kurtuldum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder