Sayfalar

15 Temmuz 2017 Cumartesi

Rossmann Alışverişim




Merhabalar, 

   Bugün uzun zamandır ilk kez ihtiyaç ve merak ettiklerimden oluşan minik bir Rossmann alışverişi yaptım;


      Heyecanla aldığım ürün, Rival de Loop Misel teknolojisi barındıran yüz yıkama jeli: 




                                                          Rival de Loop temizleme jeli



      Normal ve karma ciltler için olan ürün, sabun içermiyormuş. Gingko ve salatalık özlü, paraben ve silikon bulundurmayan ve "cruelty free" marka :) Böyle bir ürüne ihtiyacım vardı ve fiyatı 9.90 tl 

     Bu ürünü çok severek anlatan, kankam kozmetik mühendisinin blogu için Tık tık :)


    Bir diğer merak ettiğim ürün ise, Isana bakım kürü mini minnacık bir ürün. Kübra çok beğenip. baya stok yapmış özellikle düz saç ve elektirlenme sorunu yaşayanlar deyince hemen aldım. Kübranın Yoruma ulaşmak için tıklayın :) 
  
    Fiyatı 3 tl, aslında iki tane aldım ama daha eve gelmeden kaybettim bir tanesini :( Bu arada ürün 25 ml. 



                                               Isana Argan yağı ve kızılcık içerikli saç bakım kürü



      Ve son olarak, For Your Beauty Tırnak itici / kesici, uzun zamandır böyle pratik bir ürün istiyordum ama hep unutuyordum. 

    Biricik Berom, tırnak bakımı yazısı yazınca belki bir umut öyle tırnaklarım olur dedim ve aldım fiyatı 3 tl :) Beril'in tırnak bakımı yazısı için TIK TIK  :)



                                                      For Your Beauty Tırnak İtici/Kesici


        Benim alışverişim bu şekildeydi, toplamda 18,75 gibi bir fiyat tuttu, deneyimledikten sonra burada ve instagram hesabımda bol bol yorumlayıp paylaşacağım. 
  
Markalara ait önerdiğiniz ürünler olursa buradan ya da instagram                                    hesabımdan İNSTAGRAM İÇİN TIK :)  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder