Sayfalar

26 Ağustos 2017 Cumartesi

Saç Dökülmesine Karşı; Phyto Şampuan

Merhabalar,

   Belirli dönemlerde, can sıkıcı olan saç dökülmesi ile ilgili yazmak ve kendi uyguladığım çözüm yollarımı sizinle paylaşmak istedim :)

    Öncelikle, saç dökülmesinde  kansızlık, vitamin eksikliği, strese bağlı konular çok büyük etkenler. Bunun için kendim b12 için ilaç ve iğne kullanıyorum. Tabi bunların yanı sıra kullandığınız şampuanın da etkisi çok büyük. Ben bitkisel ürünler kullanmaya çalışıyorum ve kortizonlu bir ilaç kullanıyorum egzama için o yüzden daha çok dikkat ediyorum. 

    Pyhto markası ile tanıştım, kısa bir süre önce :) Saç dökülmesi ve yıpranmış zayıf saçlar için 2 ayrı şampuanı bulunuyor bende. Önceliğim saç dökülmesinden yana oldu. 


 
    
    Phytologist 15 diye geçiyor adı, ürün tüm saç tiplerine uygun. Bir ürünün tüm saç tipine uygun olması en güzeli bence, evde özellikle herkes aynı şampuandan kullanıyorsa. İçerisinde, kakao özü, kırmızı yosun, atkuyruğu gibi bitkiler ile güçlendirilmiş bir şampuan.

    Öncelikle şunu söylemeliyim ki bu tarz ürünleri, hemen kullanıp işe yaramadı diye atmamak gerekiyor, çünkü önce sağlıksız saçları yok ediyorlar. Bizlerde hemen, o saçları görünce, bir işe yaramıyor izlenimi oluşuyor ama öyle değil. 1 aydan fazla ve 1-2 kutu bitirmek kullanmak gerekiyor. 


 
    Bir şampuan markası çalışanlarına sorduğumda da kesinlikle çok güzel, beğeniyoruz gibi yorumlar aldım. Ben artık şampuan arayışımı durdurdum ve bititkçe alacağım şampuan oldu Phyto markası, geç tanıştım ama gerçekten oldukça başarılı. Faydasını görüyorum ve saçlarım sadece tararken tarağa gelen saçlar ile sınırlı olmaya başladı. 

    Eğer saç dökülmesi sorunu yaşıyorsanız, ilk önce doktora gidip testlerinizi yaptırıp sonrada bu şampuana şans verebilirsiniz.

    Ürüne nereden ulaşabiliriz diye sorarsanız, uygun fiyatla şampuana ve daha birçok markaya ulaşmak için   TIK TIK :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder