Sayfalar

23 Ağustos 2016 Salı

Biota 59 Elements

Merhabalar,


   Uzun zamandır denediğim, #izmirguzelleriyazbulusmasi etkinliğinde aramızda bulunan, Biota 59 Elements markasının şahane ürünlerinden bahsetmek istedim bugün! 





      Öncelikle, elimden düşmeyen allığımdan bahsetmek istiyorum;
-        
           -  Doğal allık olarak geçiyor, doğal içerikler kullanılarak formüle edilmiş bir ürün.
-         -  Vitamin E içeriyor
- Şeftalimsi tonlarda, hafif ışıltılar içeren bir allık. Pigmentasyon olarak oldukça başarılı. Bu allık en çok, yazın bronzlaşmış tenlerle bütünleşen bir ton diye düşünüyorum.

   Fotoğrafta rengini yansıtmaya çalıştım ama umarım başarılı olmuşumdur; 




     Bir diğer makyajımın vazgeçilmezlerinden olan; Mineral Göz Farı
-     
          -   05 Beige olarak geçiyor numarası
-        -    Pegmentasyon olarak gayet başarılı bir ürün, swachlamayı unutmadan atsa idim keşke.
-        -   Aloe Vera  + Vitamin A + Vitamin B içeriyor
-         
         Bu ton bence göz makyajlarımızın vazgeçilmezi, bakmalısınız.







      Ve rengine bayıldığım şahane rujum; Bare Nude
-          
        Nude tonları sevdalısı olarak bu ruj tam benlik fakat içindeki ışıltılardan dolayı sadece akşamları kullanmayı tercih ediyorum L

     Son olarak Damla Sakızlı Vücut Losyonu;
  
  Öncelikle şunu söylemeliyim ki ağır bir damla sakız kokusu hakim, kokudan hoşlanmayanların çok da dikkatini  çekmeyecek bir ürün.

 Fakat verdiği nem o kadar hoş ki cildiniz de bir parlama oluşuyor, koku hassasiyeti olmayanlar için çok güzel bir ürün. 

Bu güzel ürünler için Biota ailesine bir kez daha teşekkür ediyorum, sevgiler. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder