Sayfalar

8 Eylül 2016 Perşembe

Essence Sheer & Shine Lipstick

Merhabalar,

   Bugün size instagram hesabımda çok ilgi gören,  Essence sheer & shine serisinden bahsetmek istedim. Çok fazla soru aldım bu güzelliklerle ilgili,  gelin tek tek inceleyelim;





Bu seri, keşke göründüğü gibi olsaydı, renk verseydi  dediğim, beni bu anlamda üzen bir seri. Golden Rose Velvet serisi gibi bir seri olsaydı eğer kesinlikle çok ilgi görürdü. Bir arkadaşımın dudak kalemi üzerinde çok güzel durduğunu söylemişti dediği gibi cidden çok hoş duruyor.

Soldan sağa size yakından tanıtmak istiyorum. 04 Hiddet Secret, kahve tonlarında olan bu rengi bir parlatıcının kahve tonlarını hayal ederek düşünebilirsiniz. diğerlerine göre ışıltısı daha az.




01 My First Love, daha ışıltılı bir yapıda;



07 Sparkling  Miracle: rengini daha çok veriyor ve ışıltılı







  Daha çok parlatıcı gibi duran renkler.  Bronzer altına ya da baz şeklinde denemeyi planlıyorum. Fiyat olarak bilemiyorum çünkü firma tarafından gönderilen bir set.  Ama bulursanız alın kızlar, Kullanmayıp, bakmak  bile mutlu ediyor beni renkleri harika çünkü. 



Son olarak rengini, kalıcılığını, yapısını çok beğendim bir üründen bahsetmek istiyorum, tam yaza yakışacak bir renk! Ama numarası yazmıyor. maalesef. 





Evet kızlar, çok ilgi gösterdiğiniz ürünler bu şekilde. Bir sonraki yazımda Essence markasının  maskara, farları ve allığını inceleyelim. O kadar fazla ve güzel ürünler gönderilmiş ki yazmaktan asla usanmayacağım. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder