Sayfalar

8 Ağustos 2016 Pazartesi

Golden Rose Ürünleri

  Herkese yeniden merhaba. Biliyorum bu sefer baya uzak kaldım, biliyorsunuz İzmirli blogger buluşma etkinliği telaşından çok vakit bulamamıştım e sonrasında da tercih dönemi.  Şu anki tek korkum Dokuz Eylül değilde Ege Üniversitesi gelirse. Neyse, açıklanınca konuşuruz bunu gelelim günü yazısına bugün Golden Rose kargomu paylaşacağım sizlere, etkinlik yazısı ise en yakın zamanda.



  Severek kullandığım ve merak ettiğim ürünler resmen bir kargoda toplanmış!
Kullanmaya başladığım günden itibaren favorim olan ürün, Bronzıng Terra Powder.  Bendeki numarası  104 ve SPF 15 korumalı, paraben de içermiyor(istediğimiz tüm özellikler var kızlar). O kadar doğal bir duruşu var ki hani bağıra bağıra ben buradayım demiyor. Hafif ışıltılara sahip, şahane bir ürün.

 Bir diğer ürün ise, Essential İntense Full Volume & Lenght  Intense maskara,
Yoğun siyah renkli bir maskara, bazı maskaralar ilk zamanlar ıslaktır kendine gelene kadar çıldırtır ya bu öyle değil işte, o yüzden sevgimi kazandı hemen. Fırça kısmı esnek bir yapıya sahip o sert fırçalardan değil.  Sizlere aktarabilmek için 1 haftadır deniyorum, gayet güzel bir ürün ben genel olarak Golden Rose ve Essence ürünleri ile anlaşabilen bir insanım zaten. Fiyatı da 17-18 tl civarı.

Ve bu senenin en minnak rujları, Mini Velvet Matte Lipstick,
Daha öncesinden 12 ve 29 numarasını deneme fırsatım olmuştu ki şu an favorim kesinlikle 01. Nude tonlarda ve yapı olarak, sürüm olarak o kadar güzeller ki büyük boyunu alacağım, ama önce 1 tane bulmam gerek lütfen banada bırakın.

2 senedir vazgeçilmezlerimden dipliner,
Sürüm olarak çok beğeniyorum ama sizde de oluyor mu bilmiyorum, kuyruk çekmek için kalın kalıyor bir de bu aralar silik bir ton oluşmaya başladı nedendir bilmem ama aynı sorunu yaşayanlar yorum ya da Dm olarak atarsa, sevinirim.

Arayı açmadan, hemen kavuşalım sonraki yazıda kızlar. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder