Sayfalar

17 Mayıs 2016 Salı

Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi Express Çift Etki

Merhaba, sınavım yaklaştıkça vakit ayıramıyorum ve bu konu oldukça üzüyor. Neyse ki sizlere kavuşmama 1 ay kaldı. Çok sevdiğim bir üründen bahsetmek istedim sizlere.
Garnier Micellar yüzümdeki makyajı kusursuzca temizliyordu ama sıra göz makyajına geldiğinde (ki ilk göz makyajımdan başlarım) kirpiklerim hep aynı kalıyordu, resmen kendime işkence ediyormuşum! Geç olsa da Express Çift Etki ile tanıştım.
Ürünün vaad ettikleri arasında,
👉🏻Suya dayanıklı makyajı bile gözlerde yağlı bir his bırakmadan temizler
👉🏻 Doğal kaynaklı kirpik güçlendirici ARGININE ile kirpiklerinizde güzellik ve esneklik sağlar.
  Çift fazlı formülün birbirine karışması için çalkalıyorum ve birkaç damla ile makyajımdan kurtuluyorum. Aydınlık bir his bırakıyor cildimde.


İndirimden 5 tl'ye almıştım alınması gerekenlerden kesinlikle. Çantada taşımak içinde oldukça ideal bir boy. En kısa zamanda görüşmek üzere, hoşçakalın 🌸

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder