Sayfalar

10 Mayıs 2016 Salı

Anneler Günü Alışverşim

Merhaba; uzun, telaşlı başımızı döndüren Anneler Günü indirimlerini nihayet geride bıraktık. Annelerimiz bu sefer bahane oldu sanırım indirim en çok bizlere yaradı.
   Ben en çok Gratis indirimini bekliyordum Gratis ve Migros indirimlerinden en zararsız şekilde kurtuldum sanırım.
Gratis indirimi ile başlamak istiyorum 🌸
İndirim de Wit'n Wild ürünleri çok fazla ilgi gördü diye düşünüyorum;
💫 Wet'n Wild Comfort Zone Far Paleti (12.90 tl)
💫 Wet'n Wild E914C Mocho - licious ruj (6.50 tl)
💫 Wet'n Wild allık (8.90 tl)
💫 Dirt Work Kirpik Kıvırıcısı (12.50 tl)
💫 Maybelline Baby Lips (6.90)
💫 Benri kare ve yuvarlak pamuk
💫 Maybelline Lash Sensational Maskarası (11.90)
💫 Tırnak Makası (5.50 tl)


Migros alışverisinden aldıklarım ise 👇🏻
💫 Neutrogena Besleyici Bakım Kremi (7.50 tl)
💫 Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi (5 tl)
 Benim alışverişim bu kadardı daha çok merak ve ihtiyaç üzerine oldu.
 🐘 İnstagram hesabımdaki çekilişe hepinizi bekliyorum, görüşmek üzere; keyifli okumalar.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder