Sayfalar

19 Mayıs 2016 Perşembe

Benim Hikayem

senin hikayen
Luzyo Kolye
Merhabalar,

  Bugün uzun zamandır yazmayı planlayıp bir türlü fırsat bulamadığım hediyemden bahsetmek istedim.

   Önce hediyenin gelişinden biraz bahsedeyim. Luzdemia sayfasını uzun süredir takip ediyordum, bahsediyorum hep alacağım diye, 1 ay sonra doğum günümde bir kargo aldım. Baya şaşırdım, kargocunun elinden kaçırırcasına aldım -ki merdiven çıkmayı sevmeyen ben merdivenlerden koşarak çıktım- gelen hediye erkek arkadaşım tarafından yollanmıştı, bu arada kargo geldi mi diye mesajlar atıp, ararken ben dans ediyordum; böyle konularda çıldırtıyorum insanları. Bir soru takılmıştı aklıma yeni evimizin adresini bilmiyordu, e nereden buldu adresi? Arkadaşlarımdan mı öğrendi diye düşünmüştüm lakin Mert, google dan bizim ev adresimizi bulmuş her yeri gezerek. Annemin, romantik çocuk deyişine hâla gülerim.

Bizim hikayemizi dinledikten sonra gelelim benim hikayeme;

Rose Luzyo

💎 Luzyom büyük rose renginde, zinciri ise Natali Zincir rose rengi
* Rose rengindeki M harfi : Mert'in baş harfi, sola çevirince E oluyor.
* Rose rengindeki sonsuzluk : İlişkimizin sonsuzluğunu ve birbirimize olan sevgi, güveni ifade ediyor.
* Altın rengi yüzük : Sanırım burda şair evlenmekten bahsediyor.
   
   İşte böyle, dışarı çıkarken takmadan çıkmadığım, her şeyi ile benim için anlam taşıyan kolyem böyle. Umarım keyifle okumuşsunuzdur. 💎

2 yorum:

  1. Canım benim çok özendim keşke benimkide böyle sürprizler yapsa:)) allah sevginizi daim etsin :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim en güzelleri sizin olsun inşallah :)

      Sil