Sayfalar

24 Mayıs 2016 Salı

Essence The Velvet Eyeshadow

Merhabalar,

   Essence ürünleri şu an her yerde bulunmadığı için, çok daha bir ilgi görmeye başladı diye düşünüyorum. Umarım en kısa zamanda yepyeni ürünleri ile tekrardan yerini alır.
 
    Palet farlar her zaman daha ekonomik ve avantajlı geliyor fakat olmazsa olmazım olan Essence The Vellet serisinden sevdiğim iki rengi sizinle paylaşmak istiyorum.
Essence The Velvet
Ben, yurtdışından almıştım ki 1 tanesi malesef paramparça olmuştu, geldiğinde. 03 smooth caramel ve 07 you better mauve mevcut bende. 

Eyeshadow
Kremsi yapıda olan ürün pigmentosyon olarak son derece başarılı, baz kullanmadığım zamanlarda bile istediğim rengi elde edebiliyorum. Tozutma problemi her far da olduğu için çok da sorun olmuyor, aşırı derece tozutma problemi yok zaten.

Essence The Velvet
2 renk günlük kullanıma son derece uygun. Fiyatı da 7,45 tl'ydi. Eğer bu tonlar da far arıyor ve palet şeklinde alıp, 2 renk için o kadar para harcamak istemiyorum diyorsanız, mutlaka bakmalısın. Keyifli okumalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder