Sayfalar

8 Temmuz 2016 Cuma

Beyonce Heat

Merhabalar,

   Yazmayı ertelemeyi düşündüğüm yazımı ertelemeyip, yazmaya karar verdim. Parfümlerinizi sizde paylaşamayıp, özel kalmasını isteyenlerden misiniz? O zaman bendensiniz.  Ama çok sevince de paylaşamadan duramayanlardanız değil mi?


    Birinde bayıldığımız koku, bizde kötü durabiliyor, bu durum üzücü gibi ama herkesin kokusu kendine özel. Özel hissetmemizi sağlayan, şımartan kokular, mutluluk verici. Parfüm konusunda seçiciyim, 5 TL'lik parfümler yerine 1 tane düzgün olsun için rahat etsin mantığı ile ilerlerim.  Ben sizlere yazmaya başlayınca susamıyorum kızlar, konuşmayı çok sevdiğim için sürekli konuşasım geliyor. 

   
     Hadi konumuza dönelim;




     Bugün size işte bu tam esmerlere göre ve tam yaz parfümü dediğim, kokudan bahsedeceğim, Beyonce Heat .  Çocukluğumda, annemin parfüm şişelerini iksir şişesi yapar, her kokusuna ayrı bayılırdım. Bu parfümün şişesi de beni çocukluğumdaki iksir şişelerine götürüyor.  Parfüm ateşten ilham alınarak tasarlanmış.

     Çiçeksi bir koku, ama böyle buram buram çiçek ve şeker kokanlardan değil.  Tenimin bütünleştiğini hissettiğim nadir kokulardan. 100 ml. olan parfüm Gratisler’de 90 tl Rossman’da ise 90 tl. indirime girmiyor sanırım. Merdo tarafından sevdiğimi bildiği için hediye edilen ve kullanmaya kıyılamayanlardan. Parfüm hakkında kalıcı olmadığını okumuştum ama EDP ve bence kalıcılık konusunda başarılı.




     Parfümün birde turuncu renkte olanı varmış, onun hakkında hiç iyi yorumlar okumadım eğer alacak olursanız dikkat edin kızlar. paranızın boşa gitmesini ya da göz yanılmasından yanlış almanızı istemem.

     Yazın parfüm arayışında iseniz göz atın, bileğinize sıktığınızda ayrılamıyoruz.


Eğer sizlerde bu kokuyu denediysenız ya da denemek istiyor iseniz deneyimlerinizi ya da duyduklarınızı yorum olarak bırakın lütfen, sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder