Sayfalar

13 Ocak 2016 Çarşamba

Sevgililer Günü

Her sene doğum günü, yıldönümleri, sevgililer günü denilince kuşkusuz tek sorumuz, "ne alıcam, ne yapıcam", oluyor.
    Sevgililer günü de yaklaştığına göre bir çoğumuz telaş içinde -ki ben de dahil- onun için 15 aydır hazırladığım, aldığım hediyelerden size yardımcı olabileceğini düşündüklerimi paylaşmaya karar verdim
sevgiliye hediye


 İlk sevgililer günü hediyem olunca ee yazmayı da sevince bir değişiklik olarak, beyaza siyah yazmak
yerine siyahı beyaza çevirmeyi seçtim ve bir andaç havasında yakın dostlarımızın, özel anlarımızın notları ve fotoğrafları yer alan bir defter hazırladım ki bence maddi, manevi çok anlamlı oldu :)


        Bu her paketin de farklı farklı 49 taneden oluşan tatlı çikolatalarda doğum günümde bana gelmiş olan bir hediye gerek kutusu gerek tadı olsun kesinlikle biz kızların asla hayır diyemeyeceği bir hediye 



    Çok istediğim ve bana yılbaşı hediyesi olarak gelen T.easer. Kesinlikle neşeli yorumları ve tasarımları ile çift kombini yapmak isteyenler veya tek almak isteyenler için ideal ✌

     Bunların yanı sıra; ceket, gömlek, saat, peluş, kolye tarzı birçok hediye var fakat klasikten sıkılan ve hepsini aldım farklı ne alabilirim diyen siz sevgili takipçilerim için umarım, iyi seçenekler olmuştur. Görüşmek üzere :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder