Sayfalar

6 Nisan 2016 Çarşamba

Yazın Kabusu Terlemeyi Önleme

Merhabalar, güneş kendini gösterdi, yaz yaklaştı ben de çoğumuzun kabusu olan terleme sorunu için sizlere biraz olsun yardımcı olmak adına senelerdir kullandığım bir ürünü sizlere göstermek istedim. Marketler de satılan  roll on ve deodorantları kullanmayı sevmiyorum, kokulu olmaları terle birleşince daha kötü bir koku ortaya çıkmasına sebep olabiliyor ve özellikle ıslak görüntü en sevmediğim olay 👎🏻
driclor
Driclor
Driclor annemin keşfetmesi ile hayatımıza girdi. Annem hep hayatımda mucizeler yaratır.
Gelelim kullanım şekline;     -İlk hafta her gün olmak üzere yatmadan önce kullandık, sabah akşam da kullananlar var bana 1 kez yeterli geldi. - 1 haftadan sonra sadece duş sonrası 1 kez kullanmaya başladım ve şu an öyle devam ediyorum . - Ürünü kullanırken ıslak, tahriş olmuş cilde uygulamamaya dikkat edin. Rool on çok fazla sürüldüğün de yanma, kaşıntı ve kızarıklık yapabilir. - Bunlar dışında alerjik bir durumla karşılaşırsanız doktorunuza danışıp kullanmaya devam edin( arkadaşım da oluştu)
Driclor antiperspirant
Ürünün fiyatı 35 tl tanıdığınız bir yerden 30 tl belki daha uygun bir fiyata bile alabilirsiniz. Siz de diğer roll on ve deodorant gibi ürünleri kullanmayı sevmiyor farklı bir ürün arıyorsanız kesinlikle bir şans vermelisiniz. 2-3 ay yetiyor ürün. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiyle kalın💕


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder