Sayfalar

6 Mart 2016 Pazar

GRATİS İNDİRİMİ

Bir indirim ile daha beraberiz, siz hâla indirime alışamayıp evde olmasına rağmen fazla fazla alanlardan mısın, ben öyleyim 😊 fakat bu indirim de alıştığımdan mıdır Almanya'dan geleceklerden midir bilinmez çok bir şey almadım. Tabi herkes şaşkın 😄 Aldıklarımı kısaca anlatayım

gratis indirimi
Gratis İndirimi
Garnier makyaj temizleme suyuna bir şans vereyim dedim bayıldım ama göz makyajında çok başaralı değil. L'oreal 3 etkili göz nemlendirme kremini uzun zamandır beğeniyorum, bana yeterli geliyor. Splat diş macunlarının yeri çok çok ayrı😻

the balm
The Balm
Vee Gratis'in vazgeçilmezlerinden the balm serisinden benim aşk yaşadığım Balm Desert rengini çok seviyorum favori fırçalarım da hep ekilips ürünlerinden yana oluyor. İndirimler sık sık oluyor bakalım diğer ay nelere şans vericem😌


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder